MEH LAH KLIK...

Sunday, June 26, 2011

Lack of Update

Kenapa aku tidak update:

1. Sibuk kerja. Pagi belajar, petang mengajar. Repeat selama 2 minggu.
2. Online guna henpon sahaja (Owh I super love my qwerty keypad auwww)
3. Text therapy dengan kawan2. Aku main sms macam budak 13 tahun baru dapat henpon. (Should I lower the age?)
4. Aku tak berapa nak online guna netbook sekarang. Sebab nak online berbaring dalam gelap sampai tertidur
5. Tidur awal
6. Penat
7. Sibuk belajar menjadi dewasa
8. Baru beli gitar. Jadi eksaited nak belajar kod. Mandi pun tak sempat, ni kan pulak update blog. Balik kerja terus sepam dua intro redemption song.
9. Emosi konflik jiwa raga
10. Jiwang. Aku sengaja avoid nak update blog untuk mengelakkan alam maya melihat post jiwang aku. Post jiwang yang boleh mengakibatkan muntah merata-rata satu Kota Kinabalu, sampai dewan bandaraya marah sebab tak larat nak mop.

Sebut pasal Kota Kinabalu, aku rajin menikmati weekend di Kota Kinabalu sekarang. Oleh itu nah tengok lah gambar Kota Kinabalu Ku.
From Observatory Tower
I like.. (Nanti kita naik sini, kau drive)
Timur: Morning
Barat: Evening
Jalan jem semakin teruk di KK ni. So aku ambil kesempatan menikmati sunrise dan sunset ketika pergi dan balik kerja. Always try to find simple little thing I can enjoy, because life is so messed up lately.

P/s: Come here, and collect your birthday present. (Iya tau bizi, may be I'll post it to you, btw, kau bday bila exactly?)

now playing: Rhythm of love by Plain White T's <----- Hint, darl!

3 comments:

lyn_intanazlleyna said...

mana bedday gift utk sa???sa kemarin tau!1 july.
hahaha

jlasyko said...

pg wish bday sama si mack

lyn_intanazlleyna said...

its yesterday...saya terluka.