MEH LAH KLIK...

Friday, January 14, 2011

Ringkasan

1. satu blok kedai zama era yang dibina pada zaman penjajah di kampung aku hangus terbakar hari ini. Antara kedai termusnah ialah kedai milik Encik Kuang, sebuah kedai borong yang sudah mencapai status Legend-wait for it-Dary dan kereta proton saga model 90'an yang juga milik beliau. Bookshop+billiard saloon kegemaran semua anak anak remaja membeli komik keluaran Ma Wing Shing, Tony Wong, juga turut musnah. Tapi tiada casualty jiwa dilaporkan.

2. Selesai sudah semester 2 pada hari ni dengan rasmi. Hari ni aku jadi Pengawas, Dispatcher, Pelari jarak dekat, Problem Solver, dan Penyabar. First semester yang aku involve dari mula sampai akhir. Kita tunggu hasilnya.

3. Facebook semakin membosankan. seriusly.

4. Bakal kopak RM399 hari ini sebab melanggan majalah yang boleh dikategorikan sebagai dinch perlu. Tapi aku nak beli because the salesman offered me something that I hard to refuse. Subscription untuk majalah Time (1 yr)+ Nat Geo (2 yrs inculding special ed.)=RM 499. Sudah bayar RM 100 kemarin. If the saleperson doesnt show up by 5 today. I am officially pwned. Aku akan maki dia semaki2 nya. If dia tak datang lah.

5. Out of office 15 Jan-19 Jan.

1 comment:

JAIRO said...

point number 3 aku sokong