MEH LAH KLIK...

Tuesday, October 5, 2010

tagged.

Apakah Tagged?
Tagged ialah macam surat berantai zaman dulu2.

Aku kena tagged oleh partner in crime sendiri. Yang blognya kena malware (rasanya bukan virus, cuma coding somewhere jadi haramjaddah).

State 7 things about yourself:

1. cuma suka dengar stesyen radio masa dalam kereta. Buat masa sekarang hot fm kerana radio saya tuned kepada hot fm. kalau kau tekan2 nanti frekuensi tu hilang, hujung2 radio ntah apa2 lagi yang keluar.
2. I am not a morning person.
3. tidak tahu warna kegemaran saya.
4. suka khaki pants over jeans.
5. Selalunya saya tidak tahu mahu beli apa bila ada duit. Tapi macam2 mahu dibeli bila tiada duit.
6. Saya mau main Jazz Bass, but I dont know where to start. Should I beli gitar dulu lalu belajar sendiri? belajar dengan orang? masuk kelas berbayar? atau curi gitar, testing dulu boleh minat kah tidak, kalau minat betul2 baru beli sendiri tu gitar bass? atau kau fikir macam mana?
7. Suka minum teh. Teh o, Teh o ping (ais), teh, teh suam, teh kurang mains, teh ping (ais), teh madras, teh madras ping, teh tarik, teh tarik ping, teh c special tiga lapis, teh c special 3 lapis ping, teh o lemon, teh o lemon ping, teh hijau, teh hijau ping, milky tea, milky tea with pearl, green tea with lemon, green tea with honey, milky tea with coconut, milky tea with magic boom.... (nah boleh buka Tea Bar sudah).

malas saya mau tag sesiapa, siapa mau buat nah buat lah... lebih dari 7 pun ndak apa.

P/s: semoga cepat sembuh kepada Tun Che Det.