MEH LAH KLIK...

Monday, September 27, 2010

Wedding Video

Sejak aku demam minggu lepas, aku melepak saja di rumah. Sambil godek internet. Happen to be, I stumbled upon video kahwin. Memang gempak gila lah video video kahwin tersebut.

Ramai kawan2 yang re-post video2 tersebut. Anyway... kawan2 aku ramai yang bertunang, so aku rasa mereka pun teringin nak buat video kawin gempak2.

Just now, I saw few girls menonton Nadia Nasimuddin & Hamzah Alang's wedding video di kafe. Pergh.. spread like split fire. Aku akui, video perkahwinan Nadia & Hamzah sangat cantik. Awesome!. Video pre wedding mereka pun cantik. Jauh lebih cantik dari muzik video artis tempatan.

Ada lagi few video dari Manggis production aku suka. Ok ni promote ni bukan aku ada kaitan pun dengan production company ni. Tapi video mereka hasilkan memang cantik.

Untuk menghasilkan video kahwin yang cantik, awesome, worth multiple repost on facebook, comment beratus2, memerlukan Majlis Kahwin yang awesome dan cantik to begin with.

Ada team perakam yang awesome sahaja tak menjamin video yang terhasil awesome, the majlis itself mesti awesome terlebih dahulu. Pendek kata majlis grand=duit kena banyak.

Ada 1 video dari Manggis Production juga sangat cantik. Video kahwin yang guna muzik Dancing with myself. What a fun couple. Memang mereka nampak happy, funny, and enjoy every moment of their nuptial day. Pelamin buaian seyyy... I like. Party like a rockstar.

Oh ya... my friends pun ramai yang kawin last weekend. Also yang bertunang.

Tahniah kepada, Yanti & husband, Pija & husband, Awen & tunang.


No comments: