MEH LAH KLIK...

Tuesday, August 3, 2010

Selasa

1. Tadi aku terkaran diri sendiri. Tidak perasan penebat getah wayar sterika tu sudah haus. Pergh.. Ghau Ghau rasanya. Gabra sikit. But I am fine.

2. Aku di Lab ni. Depression Chamber. Banyak kerja. Lab ni ada nyamuk dan busuk, dan aku macam malas nak buat hal hal lab ni.

3. Duit makin surut. Perbelanjaan printing and hardcover binding mencapai beratus mungkin beribu. Ada orang kisah? aku tak rasa ada yang kisah. Kecuali famili dan kawan2 yang faham dan berada dalam masalah yang sama.

4. I have to stay longer than I expected. Sad. Aku kena pergi pesuruhjaya sumpah segala. fotostet fotostet fotostet. And of course buy something for myself so I dont look that sloppy on my first day at work. Duit lagi.

5. Now off to zohor. Then pergi cari printer laser jet. Pakai duit sendiri. Or should I wait for check kompeni Bapak. Yes, I am. Still. Using. My. Father's Money. I am not proud of it. But I like it.

p/s: semalam jiran aku muntah. Dia punya sound effect muntah... perghh... ngeri aku dengar. Aku stay alert juga mana tahu ada budak ketuk pintu minta bawa ke hospital. But she is fine I think. Serius bunyi dia muntah macam tertelan 1 liter wiski at on go.



No comments: