MEH LAH KLIK...

Monday, August 23, 2010

Penat.

Esok:

1. Jemur baju.

2. Pergi kerja.

3. Pergi Maybank untuk kali ke-2 tanya pasal kad yang tertera no. akaun. Aku malas mau keluar untuk berurusan ni. Nanti orang cakap apa pula.

4. Around 11 am, pergi UMTP. Buat kad pekerja. Benci betul aku, sebab jabatan ni jauh gila aku tak tahu di celah mana ia terletak.

5. Angkat kain, dan sembahnyang Zohor.

6. Meeting jabatan pukul 2 petang.

7. Melepak lah di opis sampai pukul 5. Jangan bergerak ke mana-mana. Jangan punch card pukul 4. 30. Nanti merah.
.............................

Tadi aku rasa aku jumpa semua orang. Macam-macam. I wonder why those clerical workers always give me that look. Even if I do look like student, I dont think they should treat student like that.

I dont have my staff card yet. Kalau ada pun, aku tiada hati mau display kad tu seharian.

Tadi the big big boss give some advices. Good advices. Merangkumi macam-macam lah. Budak baru belajar kan.

I hope I can grow as a scientist. And a teacher.

p/s: Seriusly penat.Mau tulis review 3 movie Leonardo Di Caprio. Tapi... tu lah penat.

2 comments:

lyn_intanazlleyna said...

gud luck miss!>,<

Jlascanteen said...

ceh... ada kah.. bila mau datang bilik?