MEH LAH KLIK...

Monday, May 24, 2010

Bye Bye Dio

Ronnie James Dio dah meninggal pada 16 May 2010.

Tak ada satu orang pun dalam friend list Facebook aku update status mereka. Aku pun tak tahu kenapa. Mungkin kerana mat mat metal sedang sibuk menjadi mat mat faggot pegang kamera dslr. atau tengah sibuk nak bersedia mental dan fizikal untuk Piala Dunia Fifa yang tak lama lagi. Sebagai penonton yang sibuk terjerit2 depan tv untuk menyokong negara orang lain.

Aku tahu berita ni pun melalui blog mat bola. so kiranya ada juga mat bola yang berhati perut selit2kan berita lain.

p/s: aku bukan peminat muzik metal. In fact I prefer music's history than the music itself

7 comments:

JAIRO said...

byk la mat metal ucap takziah dan umumkan pasal ni... seawal tarikh kematiannya lagi.... hairan juga ko ndak nampak..... di blog pun byk...

naz said...

tu lah...apalah....

jlascanteen said...

aku nda tahu... nda nampak pun feed di yahoo news.. E! pun tiada berita.. oh ya 16 may tu aku sibuk bersedia untuk viva voce yang kensel tu.

p/s: aku nda minat metal pun...

JAIRO said...

dlm blog abg ben ada ckp... siap up surat lars ulrich lagi...

Naz said...

mmg ko nda minat metal..tu sapa peduli...but the way ur talking bout the metaller?sibuk ambik gambar?sibuk tunggu world cup?lain kali check betul2 sebelum menaip lai..marah kau?

Jlascanteen said...
This comment has been removed by the author.
Jlascanteen said...

Naz:

BANGSAT,
Kau baca balik kasi paham.. mat metal tu di rujuk mat metal dalam fren list facebook.

dalam frenlist aku bukan banyak sangat pun mat metal.

mau aku tulis disclaimer panjang2 macam surat perjanjian beli rumah? masa aku tahu tu pun sudah pukul 3 pagi lah bodoh. and I found out the news from blog mat-mat bola. come fucking on... ok this is about Dio. not about no balls cocksucker like you are. kasi email lah kalau berani.

and so what aku nda minat metal pun. apa kau fikir i need your blessing untuk minat atau tidak. What the hell you think you are? The Lord Of Metal? So I need your definition to define siapakah dirujuk sebagai mat metal? bangsat lah kau.

Dio ada contribution yang besar dalam sejarah muzik. and even I dont listen to metal music that much.. i still care mau tahu news pasal dia. you have problem with that? if so, FUCK YOU _l_

you fucking pengecut get your own fucking blog.. aku mau kutuk ,mat mat metal jadi faggot dslr sini sebab itu kenyataan, at least di tempat aku lah. and to the hell with that. I say such kutuk all the time.

nda percaya? perhatikan sendiri.

owh.. kau ingat kau lah THE LORD OF METAL CHAOS UPON YOU... mau jadi blogger police here. I repeat this is about the Late Dio. Not you.

till then Fuck You.