MEH LAH KLIK...

Wednesday, December 30, 2009

BismillahirRahmannirRahim.

Tiada Tuhan Yang Di Sembah Melainkan ALLAH, Dan Nabi Muhammad Itu Pesuruh ALLAH.

Ya Allah, Ya Tuhanku Ampuni dosaku, ampuni dosa kedua ibu bapa ku, ampuni dosa keluarga ku. Kuat kan lah Iman ku kepada Mu. Sabarkan lah hati ku, Kuat kan lah hati ku. Tenangkan lah jiwaku, Tenangkan lah fikiran ku, berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaan mu. Hanya kepada Mu aku menyembah ya Allah, hanya kepada Mu aku memohon pertolongan.

Jauhkan lah aku dari godaan syaitan, lindungi lah aku, kedua ibu bapa ku dan keluarga ku dari godaan syaitan, lindungi lah kami semua Ya Allah. Berkatilah hari ini untuk ku, untuk kedua ibu bapa ku, untuk keluarga ku, untuk kami semua.Hanya kepada Mu aku menyembah ya Allah, hanya kepada Mu aku memohon pertolongan.


Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments: