MEH LAH KLIK...

Saturday, May 9, 2009

pesanan ini mereka tak akan baca.

kalau baca biodata Khairy saya selalu rasa kagum. beliau muda (dan berkahwin), belajar di universiti terbaik di Britain, fasih berbahasa inggeris, top gun in Malaysian politic (oh, mungkin sudah jadi has been), kaya (?), dan sebagainya.

saya pernah email beliau. sebab dalam laman web beliau ada paparkan alamat email. dan saya pun saja email. adakah betul, dia yang moderate email sendiri?. kandungan email, tentang mutu pendidikan yang diterima anak-anak di luar bandar. sampai sekarang email itu belum berbalas. tak apa, saya tunggu.

saya tahu Khairy bijak, tapi saya rasa Khairy patut baca posting ini. bukan Khairy saja tapi semua suku sakat yang suka bersepak terajang dalam politik harus baca posting ini. termasuklah turbaned PAS, tokey cap Roket, Black Eyed team yang suka nukilkan sajak kepada rakannya, dan juga semua komponen dalam pasukan cap Dacing.

i have nothing against Khairy. malahan saya berharap saya boleh belajar di universiti yang dia pernah belajar, dan kuasai bahasa inggeris seperti dia. ramai tak suka dia, ramai juga suka. tapi 'tak suka khairy' itu lebih trendy, pada waktu sekarang. saya rasa ada saja yang suka dia, tambahan pula sesetengah orang suka dengan Bad Boy persona.

merujuk kepada kisah semalam, kepada yang berhormat yang berhormat, lepas habis gaduh, jangan lupa berevolusi semula. kerana kamu nampak sangat Macaca ketika bergaduh di dalam dewan. yep berpuluh2 ekor Macaca tanpa ekor. i bet, jika situasai bercakar didalam dewan itu berlanjutan selama 2 hari, ada yang akan tumbuh ekor.

2 comments:

Realm of Lati0s said...

depa ada ekoq.. tp ikut peraturan mesorat xleh tunjok kat public..obscene

Jlascanteen said...

if they grow another one, they'll have 2 ekors. bitailed Macaca

btw, they are very luchah already... with or without flashing their thingy.