MEH LAH KLIK...

Sunday, April 5, 2009

af and melodi

aku taip entry ni guna notebook. kecil dan tidak selesa.

emm.. mula2 pasal af. 2 peserta sabah terkelua.walaupun aku rasa persembahan yang paling teruk semalam ialah dari qhaud. mungkin orang sabah nda layan af sudah..??

kedua cerita pasal rancangan majalah tv kegemaran aku pada hari ahad, iaitu melodi di tv 3. aku ringkaskan dalam ayat bernombor supaya lebih senang.sebab serius beb.. nda selesa menaip guna notebook ni.

1. apa ke jadah melodi buat liputan 4 artis indonesia? macm siyall ok. kalau pasal artis malaysia melodi lebih suka buat liputan kontroversi, bukan pasal aktiviti seni/muzik mereka. apa yang bagus sangat dengan kumpulan beatles wannabe dari indonesia tu? media macam melodi ni lah media yang membunuh perkembangan artis malaysia. kalau melodi suka sangat dengan artis indon pergi lah bersiaran di indon. padan muka wartawan melodi yang tidak dilayan oleh agnes monica. *tiwas kau.. mau sangat buat liputan untuk indon, sekali nda dilayan.

2. suara latar sangat retarded. sila tukar orang lain. aku rasa ini sebab yang sama aku sudah tidak dengar am crew.

3. sila tukar wartawan melodi tu, yang baju hijau muka bulat yang buat liputn di indonesia tu paling lah aku tidak berkenan. padan muka lagi sekali,kau nda dilayan oleh agnes monica.

2 comments:

Enchek tAj said...

marah benor gayanye..btw dah lame x layan melodi.

Jlascanteen said...

marah tak marah, marah lah juga sikit2. tapi tetap minggu2 tengok... opposite do attract.