MEH LAH KLIK...

Monday, March 23, 2009

hujung minggu- the review

malas nya... biasalah isnin kan.

ok ini review hujung minggu:

manchester united kalah lagi. kan... kali ini di caravan cottege(??) tak kisah lah. (katanya). sememangnya MU bukan ada rekod yang cemerlang menentang fulham. kepada penyokong MU yang bukan manchesterian ehem... cool ok. manchester united milik peminat inggeris. sedar diri.

melodi tiada topik hangat memikat. cuma sekadar highlight faizal tahir potong rambut. walaupun macam tak best. tapi aku suka rambut faizal tahir tu. haha melodi beware... if video kills the radio star, then gossip blogs kill the mainstream media (at least in Malaysia). ya lah.. website gossip ni kadang2 lebih berkesan dalam menyebar gossip. memang lah impak tersiar di melodi masih lebih kuat... tapi tahu2 lah kan... gossip melodi hari ahad sudah diketahui oleh orang ramai dipejabat masing-masing pada hari isnin. so kurang lah panasnya

AF7. konsert pertama jauh lebih baik. ehem.. malas nak komen lebih2 sebab aku tak tau vokal teknik bagai dan blogger lain pun sudah ada yang review pasal teknikal ni. as much we hate it, we cant deny AF still pilihan malam minggu for the next 3 months(??), at least for me and my family. yang aku suka lagu jat da da da. (lagu ini juga disiarkan bersama video klipnya di akhir melodi). kenapa aku jarang dengar lagu jat da da da ni di radio. yeah the lyric sound lame. tapi catchy.. (ikut telinga aku lah). still aku suka aishah. she is not the another aishah (dilambung angan-angan song). but she is Aishah. peserta af 7.

ok hafiz is good. i think the best male student (if not student), cool, deliver masa konsert, just nice lah. and pliz... no aril. tak kisah lah apa... this boy is prone to berlagak tak pasal kind of kid. plus i dont fond his far eastern good look. claudia, dan rubisa pun ok.. (mestilah aku kan orang sabah).

oh ya my former schoolmate, azizi got hitched last weekend. so selamat pengantin baru. seriously, aku suka tak ada jemputan ke majlis perkahwinan. i hate wedding and it is not a secret.

p/s: memang biasanya tiada jemputan ke majlis perkahwinan untuk aku. terima kasih kawan-kawan kerana memahami.

No comments: