MEH LAH KLIK...

Thursday, December 4, 2008

road tripping: pre event

sebelum road trip, yang paling penting check kamera. dslr katanya.... above photo is our model, dayang fatihah zahrah. nak upload gambar orang dewasa tap malangnya kulit tak semulus kulit bayi, oleh kerana pakai dslr maka segala pori halus dan kulit kasar akan kelihatan.

pasport check
baju baju check
kereta check
duit.... belom tukar currency.. esok ramai tukar.
lain2..... makan jak lebih... bawak periok katanya.

5 comments:

Nama saya M said...

ko nak pegi mane?

sumandak bayu said...

Salam Sis

Selamat mengunjungi negeri jiran Sabah ye.. bawa lah ape yang patut dari tempat tu untuk teman-teman di Sabah

sumandak bayu said...

Salam Sis,

blog ini menghina Islam, kita perlu perangi blog ini,

http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html

Sumber diperolehi daripada ahli BPN FAZRULLs

Jlascanteen said...

M: aku pergi brunei sahaja. atas jemputan kahwin saudara di sana, dan langsung jalan2.

sumandak: balik bawak photo saja.. sorry tukaran currency sgt menyedihkan

sumandak bayu said...

Salam Sis

Ala gambar pun kira ole2 jugak... selamat bercuti di 'oversea'