MEH LAH KLIK...

Friday, October 31, 2008

berkejar-kejaran

hari ni malas lah nak cerita pasal kisah rakyat dongeng2 walaupun aku ada tulis dalam entry sebelum ni aku nak tulis pasal cerita pungguk tu. nanti2 lah tulis. asyik2 tulis cerita pari2 kayangan nanti jadi channel aruna pula blog ni.

hari ni aku cross bnyk benda yg tersenarai dalam my 'to-do-list'.

hantar assignment phylo- done
pinjam peta- done (patut sekeping dapat berkeping2)
ambil mocking proposal- done
jumpa SpV- done

di samping itu aku juga terbuat kerja yang sepatutnya boleh buat minggu depan. iaitu tentukan jadual kelas. walaupun tak semua, tapi aku dapat lah contact number yang agak2 penting untuk ku itu. malam karang lah aku send email2 yang penting so by monday harap2 dapatlah jadual2 tu. full blast ni first week n second week of nov. sebab kami dah nak exam. beside aku pun nak sentuh lah lumut2 aku yang dah ada mites jadikan rumah tangga tu. nak kasi freeze. then aku nak duduk buat kerja sepatutnya seorang seperti aku buat.

nak dijadikan keceriaan pula hari ni. abe tadi tegur aku. dia jemput makan. senyum pula tu. huisy..... haha... then time di kedai tadi aku nampak dia. walaupun geng dia yang senyum kat aku. tapi aku suka. geng pun geng lah. sampai aku pusing korner jauh sikit tadi. abe bawa anak dia aku rasa tadi tu. tak payah lah cerita pasal anak2 dia ni.

tak lama lagi tak ada lah nak tengok abe lagi kan. tak apa lah. its ok.

aku penat sebenarnya ni. nanti lah aku taip entry lain lagi

No comments: