MEH LAH KLIK...

Tuesday, September 23, 2008

ums ada mengupah seorang asshole curi tulang.

seorang kerani asshole (selepas ini dirujuk sbg asshole) yang bekerja mencuri tulang di perpustakaan ums telah dengan bodohnya tadi enggan mencheck out dan mengecop buku yang nak dipinjam pelanggan (selepas ini dirujuk sbg aku).

ini adalah kali kedua asshole yang sama telah membuat kedurjanaannya. dulu pun asshole pernah bertindak kurang ajar tahap sembilan (out of 12) dengan aku. tapi dulu aku tak kisah sangat. walaupun aku boleh tahan lah membebel sepanjang jalan tak puas hati. kali ini aku tak akan berdiam diri lagi.

si asshole ni telah enggan mengecop tarikh buku expired kerana asshole sibuk main internet. adalah sudah jelas lagi bersuluh asshole menyalahgunakan kemudahan untuk peminjaman buku semata2 keseronokkan peribadi. hoi asshole kalau nak main internet tak nak bekerja, apa kata kau sambung streamyx dirumah mu then hantar surat perletakkan jawatan melalui email, untuk menguji streamyxmu itu.

aku tidak puas hati cuba confront asshole dengan berkata;
'kami sudah bayar (perkhidmatan library)'

asshole menjawab;
'bukan kau yang bayar gaji aku'

nampaknya asshole telah menyerlahkan kebodohan yang diternaknya. aku mengatakan aku membayar perkhidmatan library. dia sebagai petugas sepatutnya memberikan service setimpal. memang bukan aku yang bayar gaji dia tapi kerajaan. kalau aku yang bayar gaji asshole, jangan mimpi aku akan hired orang asshole seperti asshole.

tidak cukup dengan itu asshole mengeluarkan kata2 berbaur ugutan seperti;
'saya boleh hentam kamu kalau kamu belum ikut kursus induksi'

aku balas;
'boleh kah?'
dengan nada sinis.

apa kau ingat kau pakai baju strip macam zebra lupa nak berevolusi kau boleh hentam orang suka hati.... hohohoo... TEMBIRANNNNNGGGGG (dalam hati aku).
pangkat baru s17 ix sudah berlagak macam jusa.

assole dgn tembiranggggg neraka jahanam mencabar aku untuk membuat aduan jika tidak puas hati....

asshole kau memang asshole lah mau cabar aku macam ni. aku mau saja mencarut2 tapi akhir2 ramadhan adalah tidak berbaloi mencarut berlebihan. sudahnya aku curahkan saja dalam entry ni.

setelah mendapatkan pandangan dari my partner in crimeberkaitan apa tindakkan selanjutnya harus dilakukan untuk memusnahkan asshole agar berkurangan assholes di ums ini. aku membuat keputusan untuk memberikan asshole apa yang dipintanya. surat aduan.

aku baru sahaja menghantar email yang ku sertakan sekali attachment surat aduan rasmi ku berkaitan dengan sikap asshole yang tembirannnnnggggg kepada his superior.

sebarang tindakan selepas ini bergantung kepada respon terhadap surat yang aku hantar itu. tempoh yang ku rasakan perlu untuk menanti balasan surat ialah within 2 weeks hari bekerja.

you mess with the wrong person. yep i am scared a bit lah of koz. sebab asshole telah mengeluarkan kata2 berbaur ancaman. jangan semata2 kau asshole kau mo tunjuk kau badass. i will do everything within my power to doom you. i will pull every strings, to get revenge.
nasib baik my partner in crime tak suruh aku arahkan 'a clemenza' to make the asshole sleep with fish.

kalau ada 'clemenza' yang berminat untuk melakukan tugas demikian aku boleh sertakan gambar dan nama penuh asshole tu. jawatan nya adalah seperti diatas. (s17). nombor telefon pun ada.

put the asshole sleep.
with fish.

2 comments:

TEAM B.I.O.N.I.C said...

anda lupa menyatakan sapa org yg dirujuk sebagai selepas ini di panggil partner in crime.. teresa kok ka?

Jlascanteen said...

partner in crime hanya dirujuk sbg partner in crime. sebarang notis perubahan akan di beritahu kelak