MEH LAH KLIK...

Tuesday, August 5, 2008

dia yang tersingkir

pagi tadi bila aku bangun. alangkah terkejutnya bila ku nampak seorang lelaki tidak berbaju tidur di ruang tamu rumah kami. dia tidur dgn nyenyaknya. bila ku tanya roomate (read krazee rommate). katanya lelaki tu husbandnya. aku diam saja. walaupun husband atau tunang atau apa saja. jika hendak melawat. cukuplah sekadar melawat saja jangan lah sampai bertiduran berbuka pakaian. si krazee pula selamba hell berkemban2 saja. lepas dia tengok aku bangun baru si krazee pakai baju. we are adult. tapi aku tak nak lah tengok orang laki bini pakai kain nda cukup awal2 pagi. lantak lah dah kawen atau cerai atau rujuk sekali pun.

aku lekas2 beritahu housemate lain ditingkat atas bahawa ada lelaki di bawah. dan sms housmate yang telah pergi ke ums. akak tu pun beritahu dia akan lapor ke admin. aku pun lepas bersiap2 terus pergi ke ibtp. menyampah aku nak fikir2 pasal beer smell shirtless guy yang di seludup masuk oleh si krazee.

bila aku balik. lelaki itu masih ada di rumah. jika awal pagi dia di ruang tamu kini dia sudah masuk ke bilik. aku ketuk berkali2 pintu bilik. si krazee tu kunci selak dari dalam. bila dia buka. aku nampak lelaki itu tidur diatas katilnya. macam tadi juga tidak berbaju. aku sentap juga dan tanya kenapa bawa lelaki tu masuk bilik???. jawab si krazee mereka nak keluar sekejap lagi. aku marah juga kerana si krazee ni tidak hormat dgn aku dan roomate lain. aku memang kesian dgn dia yang mengandung. tapi itu lah kesusahan yang terpaksa dihadapi jika anda membuat keputusan utk sambung belajar selepas beranak pinak. makin diberi muka dipijak2nya kepala kita. bila si krazee buat tak tahu aku dah balik ke bilik. aku terus pergi ke rumah jiran sebelah. nak cari tempat lepak sementara si krazee tu berkemas. ya lah tak kan aku nak tgk mereka berdua dlm bilik tu. tambahan pula the beer smell guy was not in proper clothing. pakai short saja dia tidur dibilik aku!!! kurang ajar nak mampos!!. time tu si krazee sibuk kemas barang segala.

then from jiran's tingkap kami dapat mengintai2 bahawa si krazee hangkut semua barang dia sumbat dalam kereta lelaki tu. aku tak kisah lah. tapi aku senang hati dia berambos dari rumah tu. apa jadah luchah benar perempuan tu. orang lain kawen juga. tak lah sampai tayang laki bawa tinggal kat bilik asrama. kalau nak berkepit sangat pergi berambos jauh2.

then bila si krazee dah berambos dengan laki dan harta bendanya. aku pun balik ke rumah. jiran ikut sekali, sebab nak tau cerita. kami pun tertanya2 sama ada si krazee tu berambos suka rela atau kena halau admin. tak lama kemudian akak yg telefon admin tu balik. dia pun tak tau sgt cerita. lepas dia call balik admin. baru lah kami tau yang si krazee suka tayang laki tu di halau oleh admin. admin tak nak dia tggl di perumahan milik ums lagi. kerana mendatangkan ancaman keselamatan kepada penghuni lain. ya lah sudah tentu kami rasa terancam.

lelaki tu bukan lah pertama kali dtg ke rumah. sudah berkali2. malam tadi pun dia datang around 11.30++pm to 12 am. mencari perempuan murahan gila tu. aku yang buka pintu sebab yang lain semua tggl atas. si krazee pula dah berdengkur2. bila aku beritahu dia yang perempuan tu tidur kat bilik. lelaki tu terus masuk bilik tanpa segan silu. kurang ajar celaka benar perlakuan dia ni. kau nak lawat bini sampai ke bilik. sewa lah rumah sendiri. kalau menyewa sendiri nak buat conjugal visit pun tak ada siapa nak peduli.

nak menambah rencah cerita, sebenarnya lelaki ini bukan satu2nya lelaki yg melawat si krazee. ada seorang lelaki lain lagi. menurut cerita roomate mungkin ada lelaki ke 3. aku pun tak pasti. tapi aku tahu ada lelaki lain yang lawat dia selain lelaki hari ni. kerana aku ada jumpa lelaki yang seorang lagi tu ahad lepas. pelik dan bodoh nya si krazee ni. setiap kali ada lelaki melawat setiap kali tu lah dia kata itu suami dia. apa dia ingat kami ni tak perasan lelaki2 itu org berbeza. sehinggakan housemate kata husband si krazee tu boleh bertukar2 rupa. macam sesumpah.

lantak lah dia nak berlaki ramai mana pun. ada pula bukti2 yang menunjukkan dia baru bertunang june 2008. tapi dia kata dia mengandung 3 bulan. ada saksi pula beritahu dia baru kawin tahun ni. tapi dia dah ada 2 anak. macam dah tinggal di hollywood pun ada rasanya. memandangkan si krazee tu bukan islam. jadi aku pun malas lah nak buat teori2. ikut suka hati dia lah. cuma dia ni telah menyusahkan orang ramai.

siap tuduh aku ni penyebab komplikasi kandungan dia. aku tak tahu pun dia mengandung sehingga lah roomate lain bagtau. kau dah nak sgt megandung tanggung lah sendiri main salah2 kan aku pula. i did not participate any activity prior or during of her pregnancy. kalau tak nak mengandung jangan mengandung. menyusahkan orang pula. dah tau ada komplikasi yang kau jahil murakkab tak pergi jumpa doktor tu apa hal???anak dah masuk 3 pun jahil lagi ke??? memang dasar penipu bangang. ni tak panggil lelaki2 datang bagai. kalau lelaki2 tu boleh mengubat sakit gila babi kau tu ada juga sebab nya. kalau setakat nak hangkut lelaki 2-3 utk tunjuk ko tu dah berlaki... pergi jahanam lah.

yang penting si krazee tu dah keluar. malangnya sampah dia tak pula dia hangkut berambos sekali. pengotor betul si krazee jahanam ni!!!

No comments: