MEH LAH KLIK...

Sunday, July 13, 2008

my memory box revisited


purse from my childhood, my sister also had 1.


tasbih hadiah kak aini dari mekah. kak aini dulu tggl sebelah bilik masa aku first year di ukm. dia yg selalu tolong kami menyesuaikan diri.


aku suka david beckham sangat2 dulu.... and i never care the fact that he is married with 3 sons.
dulu semua girls 13 tahun suka westlife, and so did i.

cardholders. aku dulu suka sgt dgn cardholders.
my watches.. murah murah semuanya

except this one lah... rasanya ini yg paling mahal MYR120++. hadiah lepas dpt pmr rasanya, swatch model 1996 sempana sukan olimpik di atlanta if i am not mistaken lah.



watches ni kecuali yg kuning kecil tu, hadiah babu dari mekah, yang lain semua bapa aku belikan.. watches lain pun ada lagi tapi malas lah aku nak tayang sini... lebih kurang jak fesyen jam aku... harga pun hampir sama.

aku pakai jam ni sampai 2004 rasanya...

untuk ke my memory box part 1 sila click ini

No comments: