MEH LAH KLIK...

Sunday, July 13, 2008

menanti hari esok

wah macam tajuk filem gitu... sebenarnya esok banyak hal aku nak buat. mula2 tunggu abang ajil antar kasut. yep my black pvc tertinggal dlm kereta dia. ya lah tadi emo tak stabil sikit sebab ada lah orang tu try to test my temper... memang silap besar... so lambat lah sikit aku jalan esok utk register. sebab... tomorrow is monday.. so tak kan lah nak pakai selipar jepun pg mendaftar kan...
selalunya memang selipar jepun menjadi kegemaran alasan aku nak 'ventilated my toes'. tp sebenarnya aku ada kasut bertutup dan selipar jepun tu saja, sandal2 jenis lain tiada.

then aku nak panjat bukit tu pg ibtp... biasa lah kan sekolah aku di atas bukit... oleh sebab member bawa kereta belum datang lagi, maka wajib lah aku panjat bukit tu. harap2 senang lah setel kan jadual sem ni... and also aku nak window shopping supervisor... cari2 supervisor siapa yg aku berkenan dan siapa yg berkenan dgn aku... hopefully dapat jumpa secepat mungkin.

i need to fetch the key... sebab ada orang kejam tak faham bahasa... kalau dia cuba nak main dengan api... sila kan... aku tak ada hal nak bakar perasaan orang hidup2... aku dah beri peluang banyak kali... jangan sampai aku bongkar semua yang boleh aku gunakan utk musnahkan ko... sudah lah masuk u ni semua barang nak free... semua biasiswa nak angkut... semua hal nak murah.. segala jawatan elaun RA nak bolot. gila kuasa=digulingkan. macam aku tak tau last sem jadi pelajar free di ums ni... lu nak semua free masuk penjara lah beb.. sudah lah tamak.. yuran x nak bayar...

then nak pg kedai beli facial foam... n some stuff... jalan kaki lah besok jawapnya...

No comments: